Kerhotarjonta koululaisille

Olemme koonneet yhteen koulun toiminta-ajan ulkopuolista koululaisille suunnattua Kauniaisissa olevaa kerhotarjontaa. 1. ja 2. luokkalaiset voivat osallistua Mäntymäen koululla järjestettävään ohjattuun iltapäiväkerhotoimintaan. Tämän lisäksi on olemassa laaja valikoima muita kerhoja iltapäiville. Huomaa, että tarjonta voi muuttua lukuvuosittain.

IFK Grankulla

IFK Grankulla tarjoaa kerhoja ja joukkueita monissa eri urheilulajeissa:

• GrIFK Alpine – hiihtokouluja ja valmennusta Kauniaisten kotirinteessä. Ilmoita lapsesi talven laskettelu- ja lautailukouluihin loppusyksystä tai hanki kausikortti.
  • GrIFK Jalkapallo – jokaiselle ikäryhmälle sopivaa toimintaa
  • GrIFK Salibandy – salibandya niin harrastajille kuin kilpapelaajille jokaisessa ikäryhmässä.
  • GrIFK Jääkiekko mm. Leijona-Kiekkokoulun 4 – 8 -vuotiaille pojille ja tytöille syksyisin.  Mukaan pääsevät kaikki luistelusta ja kiekkoilusta kiinnostuneet. Harjoituksiin voi tulla mukaan myös kesken kauden.

Partio

• Toimen Pojat on Kauniaisissa toimiva erähenkinen partiolippukunta, jonka tavoitteena on kannustaa poikia retkeilemään ja viihtymään luonnossa.
  • Oravanmarjat on Kauniaisissa toimiva tyttölippukunta

Muut

• Kauniaisten Musiikkiopisto tarjoaa monia iltapäiväkerhoja, jotka järjestetään Mäntymäen koululla. Tarkemmat, ajantasaiset tiedot sekä yhteystiedot Musiikkiopiston kansliasta tai verkkosivuilta.
  • Move Kids on tarkoitettu lapsille/nuorille, jotka rakastavat musiikkia ja tanssia. Tanssitunteja on laidasta laitaan ja tanssinopettajat ovat alansa huippuja sekä toimineet lasten/nuorten parissa useita vuosia. Sijainti Koivuhovin aseman lähellä Targa Arenalla.
  • Grani Tennis ry tarjoaa lapsille tennis- ja mailapeli-iltapäiväkerhoa Freedom Fund Arenalla. Tarjolla on myös tenniksen valmennusryhmiä lajissa edistyneemmille.
  • Kauniaisten seurakunta tarjoaa myös monia kivoja kerhoja, kuten kokkikerho, kuoro, säbäkerho sekä kitarakerhot.

Jos haluat ilmoittaa lisää kerhotoimintaa tälle sivulle, lähetä tiedot sähköpostilla kouluyhdistys@gmail.com