Joulumyyjäiset

Mäntymäen koulun perinteiset joulumyyjäiset järjestetään seuraavan kerran  sunnuntaina 19.11.2017 klo 12-15 Mäntymäen koulun liikuntasalissa. Nyt kannattaa ilmoittautua mukaan ja aloittaa suunnittelu!

Kahvipisteitä voi olla useammallakin luokalla, mutta siinä tapauksessa toivomme, että luokat valitsevat kahvilalle kukin oman teemansa. Mahdollinen kahvilateema tai muu toiminta (onginta, arpajaiset, kilpailut tai tietyt myyntituotteet) kannattaa mainita ilmoittautumisen yhteydessä, jotta niitä voidaan tuoda mahdollisuuksien mukaan esiin myös tapahtuman markkinoinnissa.

Sitovat ilmoittautumiset luokilta toivotaan osoitteeseen kouluyhdistys@gmail.com.

Myyjäiset on tarkoitettu Mäntymäen koulun luokkien varainkeräystä varten, eikä myyntipisteisiin oteta koulun ulkopuolisia tahoja. Myyntipisteen voi valita liikuntasalista saapumisjärjestyksessä myyjäispäivänä. Kahvilapisteen voi sijoittaa myös liikuntasalin ulkopuolella olevaan aulaan. Luokat sitoutuvat rakentamaan (klo 11-12) ja purkamaan (klo 15-16) myyntipisteensä. Vahtimestari neuvoo myyntipöytien haku- ja palautuspaikan.

Muistakaa myös ainakin seuraavat asiat:
1. Pöytään kyltti, josta käy ilmi ko. luokka
2. Pöytäliina/kangas myyntipöydän somisteeksi